Stoltaste Mamman EVER !!


Att jag är STOLT över mina barn, är ju verkligen ingen hemlighet, men tänkte dela med mig av 2 häftiga saker som min son har överraskat mig med idag :)

Chock nr 1 : Som alla vet så har David vart knusslig på att sova just middag i växasängen, så han sover alltid middag i sin vagn på dagarna, och i sin säng på nätterna, MEN idag, så bad han om att få ligga i sin säng när jag kom med vällingen, & jag tänkte  - fine, han får dricka vällingen där, sen nattar jag honom i vagnen när han börjar leka, röja, & slå i väggarna.. Grejen är den, att 2 timmar senare fick jag väcka honom, för han somnade fint i sin säng :) WOW säger jag bara , duktiga kille ♥

Chock nr 2 : När han hade vaknat, så ville han ha ny blöja, så han ledde in mig i tvättstugan, tog en blöja & pekade på skötbordet.. Då frågade jag som alltid vid blöjbyte, om han ville kissa på pottan, och han gick fint & satte sig, & vad gör ungen ?? Jo han BAJSADE !! andra gången han gör det nu, (första gången han han börja i blöjan) kissat har han gjort flera ggr oxå, men jösses vad STOLT jag blev, han fick applåder, pussar & beröm, & sken som en sol (samtidigt som han nog var lika chockad som mig innest inne)

sånt, mina vänner, gör en Mamma, riktigt stolt :)



Och jag ska jobba imorgon :)
& på fredag med, skönt att få komma iväg lite, och kul för barnen att vara på dagis :)
Jag lämnar dom & Pappan hämtar, sjukt skönt att kunna hjälpas åt med allt sånt.


Nu ska barnen snart få lite middag (gårdagens hemmagjorda pizza)
Sen ska dom få bada i baljan & efter det blir det lite mys, innan dom ska sova.
Ska FÖRSÖKA hitta orken att skura golven när dom sover , och dona lite, kan vara skönt att komma hem ett fint hem imorgon efter jobbet :)



tjiiingeliiing

Linda

Vad duktig han är.. stora killen nu ju : )!!

PUBLICERAT DEN 2011-01-26 KLOCKAN 17:19:45
BLOGG: http://familjenkaoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: