- Då var det måndag igen !!


& min morgon har bestått av att torka smör från väggarna, och tagit ner ostskivor från väggarna, i vardagsrummet. Torkat nyponsoppa från golvet, & damsugit upp kexsmulor från Sagas rum. En helt vanlig morgon vill säga ;) Man blir så sjukt härdad, när man har småbarn :)

David ligger & käkar välling, lär visa sig om han vill sova efter det eller inte, han verkade supertrött, & ville lixom ingenting. Saga ligger i sin saccosäck & kikar på Pippi, mysungen.

Blidde inge jobb idag iallafall, har dom inte ringt efter typ 9, så brukar dom inte ringa.
Tråkigt värre, då jag verkligen behöver pengarna, plus att psyket behöver jobba oxå ;P

Igår åkte hela familjen in till Uppsala, & köpte fodrade gummistövlar till barnen.
Sjukt välbehövligt, & dom fick välja själva. Efter det åkte vi hem till Emelie, Matte & Emilia, & drog en kaffe med dom, & snackade lite skit medans barnen röjde ;) Mycket trevligt !! Sen for vi till Maxi & handlade, & sen cirkulerade vi i över 1 1,5 timme, då barnen slockande i bilen. Åkte runt, pratade & bara njöt av tystnaden. Sen blev det hemmagjort pizza hos barnens farföräldrar, innan vi sen for hem för lite nervarvning innan nattningen.

Sen kom Robban & Karro på en fika, & hämtade våra möbler som vi hade i allrummet förut, som Karro fick.
Goffade vaniljmunkar, kollade på Alvin med Saga & pimplade kaffe. Ett trevligt avslut på en trevlig dag :)



Tänka sig att min systerdotter fyller 2år, på onsdag :O
Mosters stora tjejsing <3

här var hon inte stor lillgumman, därmot var min mage stor,
då David låg där & jäste på denna bild <3

vackra unge <3






& det har snart  gått 2år, sedan min fina vän lämnade denna jord <3







vissa dagar är jobbigare än andra ....
Maria

Älskade vän.. Alla har vi personer i livet som vi saknar då dom lämnat jorden. Det är svårt många gånger och man fäller många tårar. Men jag är såå säker på att Peter sitter där uppe och är grymt stolt över dig, er tid tillsammans och er fina vänskap <3

PUBLICERAT DEN 2011-03-22 KLOCKAN 11:02:45
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: