- den sög juh :/




Inatt har vi fått sovit :)
Fick ju en läkartid till Saga 17.15 igår på EnköpingsLasarettet.
Läkarn var snäll & kollade David i samma veva, & det var ingen lunginflamation som vi misstänkte, utan det var en av alla influensor som går nu, som bägge barnen har åkt på, med hööög feber, hosta & så, Nu är det bara att vänta ut, kunde ta upp till en vecka efter att det brytit ut, men med mollipect & alvedon ska vi nog försöka skynda på lite ;)

Kände igårkväll hur jag sakta börja blir segare & segare, kroppen började ömma lite & det sved i näsan, & mkt riktigt, imorse när jag vaknade så mådde jag sämre, ömmar lite i hals & näsa, huvudet dunkar & har lite lätt feber. Hoppas det håller sig såhär, & jag inte blir lika dålig som barnen. För denna förkylning kan jag leva med, utan problem, bara den inte blir värre ;)

Fick svar på mina prover idag, som jag tog i förra veckan.
Fick inga vidare bra besked, men nu vet jag iallafall, & även om det inte kom som en överraskning, så suger det ändå. Har ju anat detta, men hoppats på något annat. Men det är bara att gilla läget & göra som dom säger. Väntar nu på en remiss till Remautologen. Sen ska det bara bli bättre hoppas vi :)

Jobbade ju igår, innan min lilla Familj kom & hämtade mig.
Dagen gick sjukt snabbt, och jag gjorde mitt bästa. Hoppas min lilla dam är nöjd ;)




nu ska jag & mina sjuklingar krypa ner under en filt i soffan & kolla på Alvin <3







hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: