- hatar att försöka komma på en bra rubrik :/


Så den får duga ;)





Pratade nyss med dagis, & rådfrågade om veckan som kommer.
Barnen har ju vart feberfria flera dagar, hostar & snorar lite, men inte värre än "vanligt" lixom. Så vi bestämde att barnen ska komma imorgon, sina 5 timmar (om jag inte ska jobba såklart, då blir det ju längre). Då dom är aktiva & leker förfullt så kan det vara kul för dom att komma till dagis & röja lite. För på onsdag ska jag ju på en anställningsintervju & på torsdag ska jag tillbax till tandläkaren & laga ett fucking hål :/ Så dom dagarna behöver jag ju barnomsorg, så då är det bra om dom provar imorgon, skulle dom mot all förmodan inte palla, så får jag avboka mina grejor helt enkelt ...


David har somnat iallafall, Saga leker med "sina kompisar", haha.
Så jäkla skön ålder, låtsaskompisar & fantasier till tusen ;) Min dotter är så sjukt klok :)
La mig i soffan bredvid henne, & hon utbrister : NEEEEJ, akta Maja, du ligger på henne, hon vilar, hon har ont i magen !! Så jag fick fint flytta på mig småskrattandes & låta "Maja" vila sin stackars mage ;) haha. Gulligt värre :D


detta resulterar i att jag istället är utråkad, & tvätta i vanlig ordning.
skulle vara mys med lite fikasällskap, någon som känner sig manad ? ;)


ska brygga mig ännu en kanna kaffe, & sen fråga Saga om hon vill fika med mig.





tjingeling
Sofie

Har bytt blogadress så ändra gärna på länken du har till min blogg =D

PUBLICERAT DEN 2011-03-22 KLOCKAN 09:35:52
BLOGG: http://sofffiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: