- FredagsDrinken är MUMS !!





DETTA MINA VÄNNER, ÄR SJUKT GOTT !!

Hej hej hallå :)

Denna dag har flytit på så himla bra, verkligen.
Timmarna bara flög förbi, & alla var glada & nöjda :)
När jag slutade kom min Familj & hämtade mig, sen for vi till den andra Restaurangen jag jobbar på & mötte upp bästa Maria, & köpte en cykel av dom, till Saga. Gissa om ungen var nöööjd ;) Sen for vi till glasbanken & coop, för lite inhandling av fredagsmys, hämtade upp bästa Camilla & sen for vi hem. Dagens middag blev PIZZA ;) satt som en smäck !! Sen vart det massa utelek, Saga cyklade, & David åkte traktor med sin far, & jag fick en förtidig födelsedagspresent idag av Världens Bästa Svägerska - Camilla :)


Adi Racer Low Adidas Good Year skor :)


TACK TACK TACK TACK :))
Jag verkligen ÄLSKAR dom :))


Sen nattade vi barnen & Pappan tog med sig min bror & åkte till Väsby ikväll igen föratt hämta en trailer, då han hat transporten hemma hela helgen, dom är snälla på hans jobb serrni ;) Så grabbarba for iväg, & jag sitter i skrivande stund & smuttar på min FredagsDrink, & väntar in Maria & Anders. Vi ska skåla för våra underbara liv, alla fina saker som händer & allt sånt :D Me like alot !!



& behöver jag nämna att jag älskar livet ?
fyfaaan vad allt går bra nu :)



Hoppas alla får en fin fredag !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: