- Jobb & bullbak :)


Men tjeeenixen på er !!

Jädrans vad allt rullar på fint nu & fiifaan vad vi är värda detta :)

I tisdags efter jobbet klippte jag mig äntligen, tunnade ut halva håret & klippte ca 20 cm, mkt hår försvann med andra ord, men känns skönt som attans.

Igårkväll när barnen somnat så fick jag finbesök i flera timmar av Bästa Camilla & Emmelie <3
Vi satt ute på altan, hinkade kaffe/cola, pratade om allt mellan himmel & jord, tror vi alla känner oss flera kilo lättare av att få prata av oss :) TACK föratt ni finns tjejor, alla borde ha vänner som er <3

Jag har jobbat hela veckan, idag 8.30-16.30, efter det fick jag samåka med min bror hem, lagade middag, spagetti & köttfärssås, åt med finaste familjen, sen gick vi ut & lekte ett tag innan det var dax att slänga in barnen i duschen (alltid lika kämpigt, då barnen ÄLSKAR att duscha, & blir helt crazy när det är dax att kliva ut), mös i soffan en liten stund innan det var dax att natta mina älskade hjärtan. Efter det gick Pappan ut i garaget & svetsade klart kärran han har byggt, & jag invigde min bakmaskin :) Bakade nougat/kokos-bullar & vanilj-bullar !! & nu sitter jag här.

Imorgon ska jag baka chokladrutor & eventuellt kladdkakemuffins, inför Pappans födelsedag på söndag. Måste ju ha fika att bjuda på fall det dyker upp någon/några.

det är dax att hoppa in i duschen, sen natta.



ville bara slänga in en update sörrni ;)





pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: