- Vilken effektiv daaag :D



Eller, det är väl mer JAG som är effektiv än dagen :/ hmm ... haha !!

Sitter ner för första gången på timmar..
Började morgonen med att VÄCKA barnen strax efter kl 7...
Klädde oss, åt frulle & begav oss mot dagis, vilket barnen såg fram emot.
Lämnade dom & för vidare till Uppsala, föratt möta min Brukare, & dagen bara swischade förbi, med städ, plock, aktivitetsträning osv. Halv 4 hämtade jag kidsen på dagis, vi gick till ica & köpte frukt & glass, mumsade i oss härligheterna, & sen for vi hem. Väl hemma så ritade vi lite, sen fick barnen duscha. & klockan HALV 6 nattade jag 2 övertrötta barn som BAD om att få sova :/ vad händer lixom ?! Fast långa dagar sliter ju på alla, så är det ju :)

Så när barnen hade somnat så ringde jag flera viktiga samtal, skrev min timrapport till Uppsalakommun, min närvaro/frånvarorapport till ams, betalade alla räkningar, ringe ännu ett viktigt samtal, fick positiv respons ;)  Vek tvätt, körde en maskin, som nyss hamnat i tumlaren, har sopat av lite, plockat fram morgondagens kläder till barnen, pratat med min mamma, & nu ska jag ta en dusch, sen tar jag & släcker ner för idag. Maken jobbar sent, förhoppningsvis hinner vi kramas lite innan jag somnar, lär visa sig :D



nattinatti på er <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: