fredagsmys...

i skrivande stund ligger jag nerbäddad i soffan under täcket och glor på Varning För Barn, dom är ju bara för härliga ;) haha. Idag har jag jobbat. Slutade kl 12, så barnen var hos mormor istället för på dagis. När jag hade jobbat klart gick jag dit och klädde på barnen, och tog även med mig min syster och systerdotter ut till några lekparker i Gränby. Barnen uppskattade det massor, vi var ute i några timmar och hade faktisk uppehåll hela den tiden. Hade tagit med mig regnkläder till mig oxå, men slapp använda dom :) efter massa utelek blev det fika med mormor och morfar, barnen röjde massor och vi hade det jättemysigt !! Sen kom Pappan och vi packade in oss i volvon och for till Maxi för storhandlingen . Barnen levde rövare där inne och svetten rann mellan varven och hade hjärtat i halsgropen flera gånger, haha. trots allt kom vi hem ordentlig, nattade älsklingarna, packade upp alla varor och sen drog vi varsina koppar kaffe och njöt av lugnet. Nu är Pappan i garaget och när han kommer in blir det mys med chirre o dirre ;) och btw så har David vart nappfri sen igår morse ;) är djupt imponerad och anledningen till att vi tagit bort den är föratt hjälpa honom på traven med talet ;) mammas fina kille !! Det har gått jättebra hittills , han har sovit utan den och inte gnällt mer än vanligt ;) kommer att bli jättebra dethär. Nu ska jag ta en rök, sen blir det mys <3 puss puss puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: