Tjingeliiing !!

Fytusan vad helgen går fort !! Idag är det söndag & det innebär att Saga ska gå på sitt allra första Dagiskalas :) jösses vad hon ser fram emot det , vi har gjort henne kalasfin i håret , sminkat henne lite & hon går & väntar på att klockan ska bli lite mer så hon kan få sätta på sig sina fina kalaskläder , dvs hennes HelloKitty klänning :) i fredags vad hon & jag i Uppsala & shoppade present till flickan som fyller år , Saga valde helt själv & är jättemallig !! Min bebis börjar bli stooor :/ pappan & David ska underhålla sig i garaget under tiden vi är på kalas !! Myskillarna <3 min fina familj sitter i skrivande stund & tittar på Pippi , nergosade i soffan !! Vad dagen bjuder på annars har jag Ingen aning om .. Laga någon god middag , vara ute & leka osv antar jag !! Bygga lite pärlhalsband kanske , eller baka ?! Det lär visa sig !! Imorgon är det dax igen , dagis & jobb , jag gillart !! Hej så länge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: