Älskade lördag :) !! :) !! :) !!

Jag älskar det faktum att det är lördag :) pappa har ju alltid sovmorgon på lördagar , så strax innan klockan 9 hade jag & barnen ätit frukost , klätt på oss & hunnit ut föratt fånga dagen , vi tog en promenad , plockade äpplen , åkte ruschkana , gungade & våldgästade svägerskan & svågern , där det blev kaffe , legobygge & lek med dom & kusin Alice !! Jag fick en present av Milla & Tommy , en minnesbok från Sagas 4-års kalas , med massa fina bilder , så himla fint gjort <3 tack ska ni ha :) sen blev det mera utelek , det är en riktig kylig men fin höstdag :) nu ät pappan & sonen ute i garaget & meckar , medans jag & Saga väntar på att degen ska jäsa klart så vi kan baka våra bullar :) mys mys mys !! Hörs !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: