Den lång vägen ..

Jaa herregud , vägen till det "perfekta" håret är ju så grymt lång .. Jag är ALDRIG nöjd :/ nu är jag där igen , vart mörk nu nån månad men känner mig så blek & tråkig , så nu har jag påbörjat operation LJUSARE igen !! Försöker slinga upp håret nu , gjort de två dagar i rad nu då håret måste få vila mellan varven .. Nu ser det hemskt ut :( men har ju ett mål med det hela , om en vecka typ ska det i en mörkblond färg , sen ska jag åter igen slinga med blonering , sen ska det i tre olika nyanser - ljusbrunt , chokladbrunt & nån ljus slinga .. Ni hör ju processen . Kommer ta sin tid , kan inte göra allt på en gång , för då slutar det bara illa :/ blir förhoppningsvis bra i slutändan , just nu känns det bara skit !! Men den som väntar på något gott .. Jussde idag har jag o barnen vart lediga :) vi började dagen med frukost i soffan , och gick ut strax efter kl 9 !! Superhärligt väder , solen värmde fint !! Hann med en fika hos svärmor , sen kom min syster , svägerska & finaste kusinerna Karla & Adam till oss !! Vart ute & innelek , fika , lek & skratt , glada barn , sura barn ;) jaa allt var som de ska :))) mysigt värre !! När dom sen for så låg jag & barnen mestadels i soffan , kollade film & lekte alla möjliga lekar , insåg idag hur mkt jag saknar mina barn & uppskattar dom mer än någonsin <3 har lixom inte haft möjligheten innan att få känna så , men tack vare jobb & dagis så fick jag känna den fina känslan idag :) vi lagade middag tillsammans o ät när pappan kom hem ? Sen blev det åter igen soffan & kramkalas :) i love it !! Nu ligger jag nerbäddad med katterna som sällskap , medans maken är ute i garaget & monterar dragkrok på nya fina kärran ;) nu måste jag sova !! Puss & hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: