Funderingar ...

Ligger nerbäddad & klurar lite , klurar på hur maken & jag ska fira våran kommande 7-årsdag denna månad ?! 21/10-04 , dagen då vi bestämde att det skulle vara vi :) lite gulligt va ;) 7år , ganska lång tid , happy me <3 ja , något lär vi hitta på iallafall , något enkelt , och romantiskt :) och imorgon är det fredag igen , fattar inte att denna vecka kunnat gå så fort :/ crazy !! Ett arbetspass återstår , sen ska jag njuta av helgen med världens finaste familj :) Saga var på återbesök på ackis idag , med sin far , rören satt kvar & allt såg så fint ut så :) innan det var dom på vc för ännu ett försök till 4-års kontrollen ( saga vägrade allt sist ) idag skötte hon sig galant med pappan vid sin sida , fin syn , fint tal , fin motorik osv osv :) hon ringde mig efter bägge läkarbesöken & berättade om hur duktig hon varit !! Älskade unge <3 pannkaksmiddag blev det hos svärföräldrarna , följt av trevligt fikasällskap av Fam Plahn , sånt gillar vi !! Nu avslutar jag detta inlägg med ett klassiskt : jag älskar livet ;) godnatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: