Ny bil :)

Idag har jag jobbat som vanligt , det gick under omständigheterna bra & Japp , idag efter jobbet hämtade vi hem vår sprillans nya fina bil :) blev en Dacia Duster , i färgen Snövit <3 sportpaket & allt ;) efter det åkte vi till gränby centrum föratt köpa nya vinterjackor till mig & pappan , några tusen fattigare så åkte vi till Max o intog middag föratt sen bege oss hem & hämta barnen hos farmorn som var så gullig & hämtade barnen på dagis & passade dom så vi kunde fixa allt idag :) guld värt !! Väl hemma så fixades barnens stolar över till nya bilen , Volvon har vi ställt av & ska sälja , har beställt ny stol till Saga , hon vill så gärna ha lika som kusinerna , rosa rallystol i prinsesstyg , och självklart ska hon då få en sån :) älskade unge <3 David ska få likadan fast i CARS , den dagen han kommer upp i rätt kiloklass ;) nu ska jag slita bort bilsporten ur händerna på min heta make som ligger bredvid & läser ;) imorgon kör vi igen :) pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: