Tjiiiiiiingeliiiing !!

Hej & hå !! Efter en fartfylld arbetsdag så halvligger jag nu i soffan , smaskar på lite nötter & dricker vatten. Pappan jobbar sent , så middagen intogs hos svärföräldrarna , det tackar jag & barnen för :) kom hem igen vid sju , satte på barnen pyjamasar , läste bok & sa Godnatt till mina älskade skatter , dom må vara helt CRAZY , men finare ungar finns inte <3 allt rullar på dom vanligt annars , jag trivs & mår bra :) förra helgen var vi hela familjen + barnens kusinvitamin på bio , vi såg bilar 2 , mysigt värre ;) blev en tripp till Ikea i fredags föratt spendera lite presentkort , blev nytt porslin !! På kvällen där var jag på ljusparty , jättemysigt verkligen :) i söndags var det den årliga marknaden nere i byn (Mickelsmäss) som alltid träffar man folk man känner i varje hörn , barnen skötte sig exemplariskt , vilket gjorde mamman & pappan superstolta :) nu har ni fått en liten update iallafall , ska försöka bättra mig , men tiden till annat än jobbet & familjen är knapp , sorry , men thats life :) pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: