Underbara helg <3

Ja jösses , vilken mysig helg vi har haft. I fredags efter jobbet så lämnade vi barnen hos mina föräldrar över natten , föratt sen gå ut på restaurang & bio för att fira våran 7-årsdag <3 det slutade med massa godis , en hyrfilm & soffan hemma istället ;) haha !! Vi är ju så tråkiga , men det var trot eller ej hur mysigt som helst. Sov till 7.30 på lördagen (vi är störda) vi hade lixom möjligheten att sova hur länge som helst , men vaknade alltså då :/ låg i soffan & mös i några timmar , sen hängde pappan i garaget medans jag bakade muffins & småstädade lite. Vid 4 kom min fina syster med familj , och sen kom mina älskade ungar hem <3 hade saknat dom som attans :( vi åt middag tillsammans & sen kom vår bror med familj & då fikades de & vi hade jättetrevligt. Idag har vi vart ute HELA dagen , lekt , promenerat , eldat , röjt & så. Fick först finbesök av familjen Plahn & sen av Emmelie & kidsen :) massa fika vart det & lek !! Tack alla för idag <3 efter middagen duschade vi barnen & sen däckade dom kl 18 :/ haha !! Nu ligger jag i soffan , dricker kaffe & njuter av lugnet , pappan är ute i garaget med sin bror & Brorsson ;) nu måste jag fylla på den stackars tomma koppen igen med kaffe ;) imorgon är det dax igen , dagis & jobb !! Godkväll .

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: