Redan torsdag igen lixom ;)

Fyfarao, vad veckorna går fort , redan torsdagkväll & endast en arbetsdag återstår innan det är helg , jag älskar ju mitt jobb , men älskar helgerna något mer ;) familjemys & massa kalas står ju på schemat , min bebis fyller 4år på söndag <3 och gissa om hon kommer smälla av när hon ser vad världens bästa pappa, mamma & lillebror har köpt till henne :) längtar efter att få se hennes min <3 slog till på stort , men det är fan ungen värd !! Idag efter jobbet for jag till maxi o handlade det sista inför sagas kalas & hämtade upp tårtbilderna :) kom hem & möttes av att maken gjort Hemgjord pizza & hann även träffa Emmelie , theabus & Milla en sväng , finfina tjejor <3 mös med kidsen , och deras far , nu ska jag stänga mina blå för idag :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: