Usch , suger att vara utan barnen !! Skrev...

Usch , suger att vara utan barnen !! Skrev förut att bästa stunden på dagen är att checka sovande barn , saknar det just nu , bara tomma sängar & tomma rum att checka, Kalla mig antingen störd , eller underbar , men måste erkänna att jag har legat nerbäddad i soffan med Sagas täcke ;) sniffat lite & längtar tills imorgon då jag får kramas med mina älsklingar igen !! Jag är ta mig tusan inte hel utan mina huliganer !! Jag hoppas verkligen att Saga klarar sig från magsjukan , men risken är grymt liten , då stackars David fortfarande kräks & fyller blöjan :( tänk vilken fantastisk svärmor jag har , som självmant tar hand om sina sjuka barnbarn , så deras föräldrar kan jobba !! Underbara människa !! Och ja mina vänner , klockan är nån minut över 21 , & alla vet vad det innebär ... Godnatt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: