God morgon , Goood mooorgon !! Barnen sov ...

God morgon , Goood mooorgon !! Barnen sov till kl 8.10 , lyxigt värre :) känner mig grymt utvilad !! Sitter i soffan & är inne på andra koppen Java , småglor på Djungelboken med mina små raringar & myser !! David har hittills bara haft ett utbrott , och då var han arg föratt han inte hittade gårdagens strumpor , ett par nya dög tydligen ikke , då jag lagt gårdagens i tvättkorgen såklart , & då blev han arg ;) dock gav jag mig inte , så det stackars barnet har rena strumpor på sig , elak mamma va ?! gulliga , knäppa unge <3 jag undrar vad dagen bjuder på ? Pappan har sin sovmorgon , han får sova en timme till , sen släpper jag in huliganerna till honom för väckning ;) nu ska jag hugga in på kopp nr 3 , bye bye !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: