Usch , har så himla svårt för måndagar , m...

Usch , har så himla svårt för måndagar , men det är jag nog inte ensam om !! Men har haft en kanonhelg trots regnoväder !! Vi var till mina föräldrar i lördags & fikade , dom har inte träffat barnen på nån månad & fick tårar i ögonen av barnens besök , det värmer i mitt hjärta , mina barn dyrkar sina morföräldrar , och det gör såklart jag med :) igår var vi på inflyttningsfika hos Vanja , Tommy & Delinda , jättemysigt & barnen levde rövare i vanlig ordning :) kom hem & tog emot Mia , Anders & mias syster Sandra som tar studenten imorgon , stora tjejen , fixade hennes hår & ögonbryn , hon kommer att storglänsa på sin dag :) mellan allt har jag tagit igen tid med maken & våra barn , jösses vilka kloka barn vi har , bägge är så lillgamla & störtsköna , sånt ser man inte riktigt på vardagarna i all dess stress :/ nu ska jag släcka Ciggen & gå in och jobba , ha en fin dag alla !! PUSSKRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: