Och åter igen så hamnade den stackars blog...

Och åter igen så hamnade den stackars bloggen åt sidan :( men har man minne som en guldfisk , så har man ;) tycker att det blir så tjatigt att skriva om samma saker , dag efter dag helt enkelt !! Har ärligt inte så mkt att skriva nu heller :/ dagarna ser samma lika ut , upp med tuppen , dagislämning , jobb , dagishämtning , äta , sova , upp igen typ !! I fredags blev det ett 14 - timmarspass på jobbet , Igår var saga på kalas , sen kom min syster , svåger , hans syster , & deras gullungar hit & spenderade hela eftermiddagen med massa bus & kaffe !! idag har vi vart hemma & njutit av det underbara vädret , bakat toscamuffins & havre/nougat rutor , FinaMia & Anders kom på besök & jag fick spy galla & mysa med dom <3 nu ligger jag i soffan , har precis klickat hem ännu en OnePiece , en brun/beige :) me like , blir min 4.e ;) så helgen har vart väldigt intensiv , men grymt mysig :) och en till sak : efter nästan 4 veckor utan torktumlare så är mitt liv äntligen komplett igen - JAG ÄLSKAR DIG DANIEL !! han är BÄST !! den karln kan verkligen laga ALLT !! tog sin tid att få hem delarna , men nu slipper mitt vardagsrum se ut som ett torkskåp längre :) najs !! Nu ska jag sova , snart slår ju klockan 21 lixom ;) bye bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: