Poff !!

Tycker lite synd om mig själv , förkyld & jävlig , men ska göra det bästa av situationen , för om en stund kommer min skjuts & då bär till av mot Rånäs Slott , för konferens tills imorgon med jobbet :)

Hade gärna valt att få vara frisk såklart , men man kan inte få allt här i livet!

Igårkväll kom maken hem från sin kickoff med sitt jobb , han var borta ons-fre, och hade haft det sjukt bra!

Kommer sakna barnen såklart , men det är ju bara ett dygn , och vi ses ju snart igen , men måste erkänna att jag inte är hel utan mina små älsklingar <3

Skitväder ute , nån sa att det ska bli fint idag , håller tummarna på det då ;)


Imorgonkväll ska vi åka & köpa Sagaś 5-års present , ännu ett projekt dock , men får jag till det som jag ser det i huvet så kommer det bli grymt bra , spännande :)


Nu blir det en till kopp kaffe så man piggnar till , sen kööör vi !!


Hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: