... Blä!!

Och där bröt förkylningen ut !!
Fan vad bitter man kan bli av febertoppar , snor i mängder & en kliande hals ... Att få pms oxå var som pricken över i't lixom ... RUNK!!
Men det är bara att bita ihop , se glad ut & köra på!!

Fått i mig 3 koppar Java , så jag är redan på lite bättre humör , näsan är vit från idomin & huvudet dunkar lite mindre nu tack vare 2 Ipren !

Snart dax att börja dra sig mot jobbet , blir långpass idag då jag jobbar över några timmar ikväll pga en tillställning på jobbet :)

Sonen är på bättringsvägen , men blir hemma veckan ut , syrran hans oxå såklart , vill ju inte riskera nått !! Min fina svärmor är hemma & vabbar , så maken kan närvara på utbildningen via jobbet denna vecka & så jag kan jobba! Guld värt!! Maken har det bra han , i slutet av januari har dom åter igen en utbildning via hans jobb , i Sälen lixom ... Skitungen ;) vissa glider fint på bananskalen ;) och JA , jag är liiiite avis dårå :D


Nääh mot bussen !!


Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: