Livet leker !!

God morgon!

Har precis lämnat barnen på dagis, är hemma & mellanlandar föratt packa rena arbetskläder , och sen drar jag mot jobbet !!

Jag älskar fredagar , verkligen!!
Känslan av att få spendera två dagar med familjen är underbar! Visserligen har vi helgen fullsmockad med planer , men så funkar vi lixom , ordning & reda :)

Om ca 4 veckor tar vi sommarlov / semester , tiden går så fort :D

Och om 2 veckor drar jag till Ullared & spenderar varenda krona som kommer tillbax på skatten ;) haha!! Nejdå , fullt så mkt ska jag inte göra av med , ska mest handla baskläder & såna nödvändigheter till barnen :)

Nästa vecka tar barnens kusin studenten , tiden bara springer iväg , stora killen :D barnen & Daniel är lediga då , själv missar jag hela den biten när dom springer ut, åker kärra & så, men åker dit efter jobbet & firar honom istället :D

Och om knappt en månad fyller min bebis 4 år , FATTA , F Y R A ÅR ...
Oh herregud :/ blir tårögd av bara tanken , och min stora bebis börjar förskoleklass till hösten :/ .... Jösses ..


Igår efter jobbet åkte jag & storhandlade på maxi , helt själv :) så himla skönt att slippa vara beroende av andra , kunna ta sig dit man vill , när man vill :D i love it !!

Ja , för några månader sen nämnde jag att år 2013 skulle bli just MITT år , hade jag vetat i dåläget att allt skulle bli just såhär bra , hade jag nog tuppat av :)


JAG ÄLSKAR LIVET!!
Jag är nöjd , jävligt nöjd till & med :)



Hejhej!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: