Helgen drar mot sitt slut ..

Det tar sig sa mordbrännarn ;)

Äntligen har jag hittat en träningsform som passar mig !! Stavgång , 3-4 ggr/veckan .. Trots att min kondition är kass , trots att kroppen strejkar mellan varven  , så känns det SÅ bra !! 

Dagarna rullar på ..
Jag hinner knappt med , - jobb , familj träning , försöka finnas till för vänner , vilket inte alltid går så bra tyvärr , men jag gör mitt bästa .. 

I fredags sov sötnosarna från Skönsberg hos oss , så deras förälder kunde roa sig :) 



Lördagen spenderades med vänner + träning , grillning , lek & grundmålning av matsalsmöbler .. 

Idag har vi myst hemma ,  jag har klippt maken , sonen & äldsta dottern :) 



I em vart det träning , när jag kom hem drog pappan iväg på cykeln ;) vi trotsade kastvindar , regn & rusk ;) målade klart sista på möblera & imorgon kan vi äntligen ställa iordning allt !! 


Bye bye

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: