Heej

Sen var det ju det här med att KOMMA IHÅG BLOGGEN ;) inte föratt jag har några läsare direkt , men ändå , skönt att skriva av sig mellan varven!

Nu är det sk "sommar"..
Isbjörnar , kastvindar , & spöregn , så ser dom underbara sommardagarna ut .. Suck!!

På tisdag nästa vecka är det en stor dag , min älskade lilla tjej slutar årskurs 1 .. Vad hände ? Min bebis fyller alltså 8 år till hösten :O jag har tagit ledigt från jobbet dagen till ära , & småttingarna får vara lediga dom med , föratt närvara på älsklingens skolavslutning & fika efteråt med klassen <3 imorgon är tösen lovad en shoppingtur med sin mor , fin tjej ska ha fina kläder till avslutningen :) 

Annars rullar allt på fint , jobbar , tränar , umgås .. Typ , aldrig en lugn stund , men jag gillart , satans jävla skitnöjd , mår så himla bra :) 

Slutskrytet För idag ;)

Hej hej 
Anonym

Så JÄVLA GRYM ❤️

PUBLICERAT DEN 2016-01-15 KLOCKAN 12:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: