6 månader senare 👌😉

Att blogga är verkligen inte min grej 😳 däremot kan det vara skönt att skriva av sig ibland , även om det kan gå 6 månader mellan inläggen 😉 haha!

Tanken var att vi skulle ha inskolningssamtal på dagis idag för Svea , dock så har både svea & saga vattkoppor , så vi får skjuta på inskolningen en vecka 😔 David hade koppor under sportlovet , så han är "klar" 😉 

Tjejerna har verkligen koppor ÖVERALLT , och hög feber !! Men som tur är så vet man ju att det snart är överstökat & att dom snart är pigga igen 👍 !! 

Helgen har bestått av jobb i vanlig ordning , 10.e jobbhelgen i rad , bara nästa helg kvar , då har jag en som ska gå dubbelt med mig & därefter är helgjobb ett minne blott , då jag den 16.e går på min rad & kommer jobba måndag till fredag 😃👏 känns så himla skönt! Saga ser fram emot att få börja på fritids & David har lovat att ta väl hand om lillasyster på dagis om dagarna ( dock kommer dom gå på olika avdelningar , men ändå ) 

Känns som att det är vår i luften ♥️.
Så himla härligt , när Svea har sovit sin lur ska vi gå ut & leka , och njuta av solen ♥️ lär säkert bli nått bakslag med snö , men det får man ju räkna med !! 

I skrivande stund är alla barnen instängda i sonens rum , där det är disco 😉 lite musik & dans !! 

Lär tvätta idag & dra en vals med dammsugaren , välbehövlig ..

Se där ja , det var inte så svårt att skriva några rader trots allt 😅 ... 

Tjinga linga ... 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: