Back to Work !!

Sådärjah,
Då var första "riktiga" arbetspasset gjort & jag överlevde ;) fick sjukt bra respons & alla verkade nöjda över att jag var där :) kan nog bli bra det här !! 

Svängde in på maxi på vägen hem & handlade lite , slank ner ett par pjux , som jag hoppas håller måttet , ska inviga dom imorgon på jobbet :) 

Hemmapappan tog sig igenom dagen galant , hade ioförsig inte väntat mig annat , han är ju världens bästa pappa <3 hade gått kanon på dagis för småttingarna & Saga levererar i skolan , mina fina ungar , så sjukt stolt över dom <3 fan så jävla bra vi har lyckats med dom :) 

Kom hem & då blev det utelek & altanhäng , Man kan inte göra annat än att älska att våren är här :) gårdagens rester fick bli dagens middag , skönt & bara värma påt ... 

Träningsvärk i tamigfan Hela kroppen , bra skit , ska kännas att man gjort nytta !! 

Avslutade kvällen likadant som alla vardagskvällar , läxläsning , dusch , Soffmys , kramkalas , skratt & nattning <3 

Nu ligger jag & maken i varsin ända i soffan , planerar kommande renovering , dricker kaffe & njuter av lugnet ..

Pusshej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: