Måndag

Jaha , idag är det lixom "på riktigt"!
David & Svea ska lämnas på dagis såfort dom öppnar & Saga ska lämnas på fritids minutrarna efter det , stressigt blir det , men stress är ju mitt mellannamn så ;) 
Efter det så får dustern visa vad den går för , snabbt som tusan måste jag bränna in till Uppsala föratt hitta en parkering ( lycka till ) & sen springa upp på avdelningen föratt påbörja mitt arbetspass ;) 
Pappan i huset missuppfattade mig lite & råkade väcka alla barnen strax innan kl 5 :O hade räckt om dom klev upp 5.45 , vilket är En jäkla skillnad , så dom lär vara lagom trötta & jävliga ikväll ..  
Dom sitter hur som haver påklädda i soffan , och har fått en första frukost & glor på tv .. Åka om ca 20 min .. 

En kopp kaffe till , 
sen är jag fit for fight ;) 

Morrn 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: