Älskade lördag

Då var det lördag igen!
Frukosten är precis avklarad i huset , pappan väntar in sin kusin , sen ska dom åka till byggmax föratt köpa virke .. Barnen ska äntligen få sin stora sandlåda som dom längtat efter ! Så steg ett blir nu att se till att virket finns hemma , sen får vi se när maken orkar sig på att påbörja bygget! 

När dom kommit hem lämnar jag över barnen till pappan & far iväg till Enköping föratt prova på motionsspåret där :) 

Vi har äntligen sanerat "fikarummet" till garaget & byggt gym där , så jävla nöjd , där ska svettet flöda framöver , varvat med Pw & stavgång! 

Utöver det som syns på bilden så har vi även en bänkpress , trappmaskin & andra redskap , så hela kroppen ska få lida skönt ;) haha , ÄLSKAR MITT GYM !! 

På jobbet rullar allt på fint , fina arbetskamrater , & jag har äntligen fått in rutiner på allt :) jag TRIVS !! 


Nu blir det en kopp Java!
Sen ska jag & barnen dammsuga & skura & ta hand om tvätten 😜 

Hej hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: