Bra dag

När jag vaknade imorse så snurrade åter igen tankarna , har mått lite småkass pga det idag tror jag , yrslig , lätt illamående & huvudvärk .. Men det har släppt nu , försöker att inte grubbla , har bestämt att det är bäst så! 

Upp & ner idag på jobbet , höll mig lite på avstånd föratt inte bli inblandad i onödigt tjafs ! 

Blev utelek med barnen efter hämtning , följt av middag & dusch! Efter nattningen tog jag en sväng på crosstrainern , & sen fick maken raka till min sidecut som blivit way to long & börjat krulla sig när håret var blött , haha ! Satte även i töjning nr 3 i örat , sjukt snyggt , frågan är bara om man kan hålla sig där som jag sagt , då jag redan känner att det skulle vara snyggt med ytterligare en stl upp ;) det visar sig helt enkelt , passar sjukt bra till mig sidecut hur som haver! 

Imorgon är det äntligen fredag , som jag har längtat! Efter jobbet har jag en date med Min personliga tränare på gymet , därefter ska jag möta upp familjen på Gränby , barnen behöver nya skor & lite kläder :) får se om middagen intas ute imorgon , eller om vi kommer hem skapligt & hinner laga nått åt dom! 

Sen är det fullt ös som gäller hela helgen , ingen rast , ingen ro! Men jag gillart , vill ha fler bollar i luften all the time , sån är jag :) 

Nu grusar det i ögonen , så jag tackar för mig :)

Godnatt 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: