Det vände ;)

Det dåliga humöret vände , krävdes bara fina kollegors fina nunor så var allt löst , vem kan vara sur när man omringas av såna sötnötter lixom ?! Dock så var vi ont om personal och det kändes , hua hua , var bra skönt när klockan slog 14 & mitt pass var slut för idag!

Idag har vi uppdaterat gymet med nya fräscha vikter , stång & bänkpress , det vi hade innan var lånat , och nu har vi skaffat eget , välbehövligt nu när jag ska anta ännu en utmaning , då vill man ha rejäla grejor , efter mötet den 15e har jag mer skinn på näsan & kan påbörja renoveringen av min kropp , ska bli kul , men kommer även bli sjukt jobbigt & krävande , men vafan , jag måste sluta tvivla på mig själv! 



Fått både bra besked idag & sen mindre bra .. Lite lätt förvirrad & lite lätt stressad , men vi får se hur det slutar helt enkelt .. Hjälper inte att ta ut nått i förskott , men däremot kan jag göra det lilla jag kan just nu i förebyggande .. 

Fick till ett skönt träningspass idag , älskar känslan efteråt , Av nöjdhet! Måste köpa nya boxningshandskar , mina är helt slut ;) vill komma igång mer med boxen ! 

Nyduschad & nerbäddad i sängen , druckit sista koppen kaffe för idag & ska strax slå av tvn & sova! 

Godkväll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: