Ett sista farväl

Begravningen var oerhört vacker , och inte ett öga var torrt.
Det är alltid lika tungt , att behöva ta farväl av någon. Gunilla var så varm & omtänksam , vila i frid , kära du!

Jobbade alltså bara halvdag idag , sen for jag & hämtade upp svägerskan & hennes minsting & for till hummelsta , för att ta farväl av Gunilla! 

Efter begravningen lämnade jag mina passagerare & for vidare & hämtade alla barnen på fritids & dagis , for hem & gjorde så lite som möjligt , lagade lite middag , målade lite & pratade om allt & inget , mina fina älsklingar <3 

När maken kom hem drog jag ut till gymet , körde skiten ur mig själv & alla vikter , sjukt nöjd , även om jag fortfarande känner mig sjukt svag! Vill kunna lyfta tyngre , men allt har sin tid & vem har bråttom ?! Jag är nöjd med det jag presterar i dagsläget & jag ska snart öka vikterna något & se vad kroppen säger! 

Efter passet blev det en dusch & när jag var klar så hade maken fixat återhämtning i form av kvarg , blåbär & jordgubbar! Så himmelskt gott & kaffe till det såklart! 

Nu ligger vi nerbäddade i sängen & glor på Maria wern , det värker i mina axlar & armar , men på ett skönt sätt ;) 

Påbörjade töjningen igår , bästa Sandra kommer guida mig genom töjningstiden tills jag är nöjd , nu ska denna stav sitta 2-4 veckor , sen ökar vi till en större , målet är att kunna ha en virvel , så sjukt snyggt , större töjning än så blir det inte :) vill ju inte ha hängöron, haha ! Börjar bara med ena örat , sen får vi se om jag är sugen på ännu en töjning , i andra örat ! 

Denna dag har tagit kol på mig , måste få lite sömn nu så jag orkar morgondagen , ingen rast ingen ro ;) 

Hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: