Graven , mobbning , ompysslande !


Igår när jag & Svea hämtade dom stora barnen uppe vid elljusspåret där dom var med fritids , kom det fler fröknar mot mig , tankarna gick direkt att lilleman gjort någe bus! När jag sen får berättat för mig att det är HAN som blivit utsatt för en sak så kände jag att jag fick kämpa föratt hålla tillbax tårarna ! Att ens barn blir utsatt för elakheter av andra barn eller blir mobbat är sånt som man som förälder önskar aldrig ska ske! Jag är väldigt öppen & rak med mina barn om beteende & vänskap , det ska vårdas & man ska vara snäll mot varandra! Inte falla för grubbtryck & har man inget snällt att säga så ska man vara tyst! Men oavsett hur vi föräldrar kämpar så kommer ens barn ändå göra fel , helt mänskligt & inget man kan sticka under stolen med, man gör så gott man kan helt enkelt! 

När David kom emot mig grät han & hade gjort sen "det" hände! Han skakade av utmattning & jag stod där på knä ,  på det blöta gräset , höll om honom & pussande på honom! Han slappnade sen av , berättade med fröknarnas hjälp vad som hade hänt & hur han mådde! 

Vi åkte till Ica efter detta , han fick välja vad han ville , han ville ha blåbär , gullet , så det köpte vi , jordgubbar & kvarg oxå , som vi festade loss med efter maten på kvällen! 

Efter Ica for vi till graven , Peter fyllde år! Satte En bukett blommor , pratade lite & sen for vi hem! 


Väl hemma så tog David en lång lång dusch ! Han verkade lugnare efter det! Sen lagade vi mat , åt & pratade ! Sen blev det efterrätt såklart! 

Spenderade resten av kvällen i soffan! Tog vara på tiden & bara va!

Idag är det David som står för middagen igen , han ska få laga hemgjord pizza! Han fick bestämma ! 

Imorse när han vaknade frågad jag hur han mår efter gårdagen , han berättade att han mådde illa , kändes konstigt i magen , stackars .. Det har gått över , inte så konstigt att det känns så , han har väl grubblat! Känslorna är blandade ! 

Hemma & vabbar idag med! 
Men måste ta mig iväg & handla lite , så vi ska förpesta maxi lite tror jag, med baciller & snor ;) 

David : för dig & dina syskon ska jag gå över eld! Jag kommer aldrig ge upp på er & finns alltid vid er sida! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: