Nöjd

Känslan , när man får till ett sånt där perfekt GymPass , ett sånt som gör att det svider i kroppen , på ett sånt där skönt sätt! Den känslan .. 

Ville inte ens avsluta passet , ville bara ge mer , men klockan for iväg & jag är toknöjd ändå ;) plus att jag vet att lagom är bäst , överdrift kan ge motsatt resultat , och sånt pysslar vi inte med ;)

Var över & firade svärfar , jag var duktig & tog med mig egen fika över , Kokoskvarg med blåbär , kaffe till det såklart :)

När man kommer till den där punkten i sitt liv , när man äntligen har bestämt sig , en gång för alla , så måste man få lov att klappa sig själv på axeln ! Numer är ju inte viktnedgång det jag strävar efter längre , då jag har en perfekt vikt för min längd & min ålder , mitt mål nu är ju att dels hålla vikten , ha disiplin , & tajta till min kropp! Och jag känner att motivationen är på TOPP !! När man börjar märka pytte pytte resultat , så får man mersmak :) jag har gett mig FAN på detta nu , så jäkla taggad!

Ligger nerbäddad , hör Svea snarka som en liten nassegris & maken börjar andas tungt han med , snart vibrerar det i väggarna här , haha! 

Imorgon är det de gamla vanliga som gäller , dagis , fritid & arbete! När vi kommer hem igen så får vi finbesök , världens bästa Linnéa kommer hit med sin fina mage & kramas med oss! Ska bli så mysigt!

Nu lär jag sluta mina blå , ska ju upp med tuppen i vanlig ordning!

Godnatt 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: