Resultat


En perfekt fredag!

Började dagen med ett arbetspass i vanlig ordning, skönare stämning & fredagsfeelingen var på topp!

Efter jobbet var det dags för en date med Min PT på gymet , det var sjukt givande & nu väntar nästa utmaning , vi har gjort upp ett 4-veckors schema för mig med min träning , nu blir det andra bullar! Nog föratt jag har smygstartat redan , men jag ser fram emot detta & ska ge gärnet! Bara på dessa veckor som jag har smygstartat detta så har jag börjat märka små små resultat & det sporrar mig , rumpan börjar ta form & magen visar tecken på att den uppskattar detta , då jag märkt på byxor att dom inte sitter som förr i midjan , så nu är det bara att ge gärnet & kämpa , jag SKA nå mitt mål !!

Målet :
 lite fastare & högre ass, fastare lår och bort med degmagen! 
Icaniwill .

Detta sköna pass avslutades med en dusch & en snabb runda på Gränby där jag mötte upp barnen & maken , barnen fick köpa nya skor & sen blev det latmansmiddag på BK! 


Sen ringde Maddiz & ville ha myskväll , så vi handlade godis & for hem! Klart impad över att alla barnen höll sig vakna tills nu , när dom åkte , bra jobbat! Firade 18 dagar idag som sockerfri & firade detta med massa godis , haha haha haha! Bara föratt jag kan lixom ;) så imorgon börjar jag om igen , nog föratt det var gott , men jag är kräkfärdig & inte speciellt nöjd i magen , så sockerfritt ska jag fortsätta med , nu vet jag ju att jag klarar det ;) finns andra alternativ! 

Kvällen med finisarna blev sjukt lyckad , som alltid <3  

Imorgon vankas en heldag med spännande saker ;) uppdaterar imorgonkväll !! 


Pusshej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: