Sköna söndag


Kickade igång denna söndag med ett skönt pass i gymet , tänk vad man kan glömma tid & rum när man kommer ut i gymet! Känner att jag fått ut mina frustrationer ordentligt idag , svetten flödade så tröjan åkte av & fick agera handduk & min röv svider satan = sjukt jävla nöjd ! 

Grabbarna är ute i garaget & meckar laguna , Svea sover middag medans jag & Saga ligger i varsin del av soffan & bara slappar! 

Ska strax börja med maten , får bli sen lunch / tidig middag idag , tacos ;) så sjukt jävla gott , skulle kunna äta det 7 dagar i veckan! 

I fredags efter jobbet så hade jag en date på gymet med min PT ! Hon körde skiten ur mig & sen for jag till h-stams torg & solade! Väl hemma så vankades det grillpartaj med familjen & fina Skönsberg , alltid lika mysigt ! 

Igår så var det åter igen fullt ös , dom stora barnen var bjudna på kalas på Leos , innan det for vi & handlade , sen röjde vi på Leos & sen for vi hem & hade lördagsmys! 

Här snöar det & regnar mellan varven , sjukt tråkigt väder, hade velat avsluta denna helg med en skön promenad , men det lockar inte ett dugg med detta pissväder ! 

Nu vaknade lillan , ska ta upp henne & mysa lite innan maten :)

Pusshej 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: