Tankar

Många tankar som snurrar efter gårdagen , man tror man är inställd på vissa saker , men när man får det svart på vitt så blir det en känslokrock,  detta förklarar en del , trots att det fortfarande är några frågetecken , men får sista svaren om några veckor , och trots att det är jobbigt så känns det skönt att det ska tas tag i , har jag tur blir allt avklarat innan sommaren , dom skulle påskynda i den mån dom kan! Efter det är det bara att hoppas  att det är över. Har inte tid med fler motgångar ;) 

Fick till ett skönt träningspass igår , var precis vad jag behövde! 

Jag är glad över att jag har just träningen , att rensa tankarna behöver vi alla , och alla gör det på olika sätt , var inte ett dugg sugen på gymet igår , men jag bytte om & gick dit ändå , och ångrar inte en sekund , hit har jag längtat efter att komma , vill inte , men gör det ändå , för jag behöver det! Det spelar ingen roll om jag är där 5 min eller 2 timmar , bara jag går till gymet & gör något alls , det är inte tiden eller vad du gör som spelar roll , det är bara självaste grejen ATT man gör det som har betydelse! 

Ikväll har jag lovat sonen att han ska få följa med till gymet , han har fått mina gamla boxningshandskar , och vill köra en repa med säcken , klart han får det :) bara kul att han har intresse för olika saker , kanske ska köpa en liten säck & sätta upp i hans rum ?! Han är som mig , många känslor & tankar inom sig som behöver komma ut , men är oftast sluten .. 

Snart dags att börja klä på oss och åka , föratt påbörja denna dag , hade hellre haft en heldag hemma med kidsen & bara njut av dom & deras sällskap , men jobbet kallar .. 

Fånga dagen 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: