Torsdag

Ligger i soffan & jäser , mätt som ett as , ska snart förflytta min tunga röv till sängen & invänta gåsmamman !! 

Imorgon är det äntligen dags , vi far till Ullared :) jobbar som vanligt först , sen hämta barnen & dumpa dom hos farmor & farfar där dom ska spendera helgen !! Hämta lilla packningen & sen drar vi! Ska bli så skönt att släppa vardagen & komma bort lite , bara vara & njuta. Längtar!!

Fryser som 17 , trots raggisar & filt .. Blir sjukt urrigt inne när det regnar ute , charmen med gamla hus.. 

Fick till 30 min på crossen iallafall , då det inte blir nån träning nu på 3 dagar , så kan jag släppa det med gott samvete , tror bannemig jag fått till nått pass varje dag hittills denna vecka , skönt att lusten börjar komma tillbaka! Känner av i armar & bål idag efter gårdagen , sånt gillar vi! 

Nu kom maken & kröp ner i knät på mig , så jag ska ge honom lite uppmärksamhet :D det förtjänar han efter att han plockat ur både diskmaskin & tortumlaren nyss <3 

Godnatt 



Din andra hälft

Puss

PUBLICERAT DEN 2016-04-07 KLOCKAN 20:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: