Galet


Igår morse när jag vaknade , hade jag en sjuk känsla i magen , kände mig helt Wild and crazy! Efterssom att jag skulle till frissan igår så satt jag & verkligen gick genom vad jag skulle göra , det enda jag visste var att jag i nuläget verkligen behövde en hel makeover , ni vet , en dramatisk sådan! 

Efter en heldag på stan med fina Madeleine , så åkte vi mot salongen, där  bestämde jag mig ganska snabbt , det blir en sidecut , helt galet , blundade hela tiden , haha! Sen bestämde vi att vi skulle kasta massa ljuslila slingor i hela håret & färga sidan jättelila, sagt & gjort , i med slingorna , och sen väntade vi .. 

När vi sköljde ur håret så kom besvikelsen , färgen satte sig inte :( jag var för ljushårig , så slingorna blev lika blonda som övriga håret :( 

Ny plan , vi färgar utväxten lila , samma lila som vi sätter på sidan , och låter resten av håret vara tokblont , häftigt ! 

Sen kom ögonblicket , då vi åter igen skulle skölja ut , då helt plötsligt suger ALLT det blonda i sig det lila i tvätten , haha , så här är slutresultatet : 


Så fick det bli ;)
Hade gärna sett att resten av håret hade vart blont , men detta kunde vi ju inte förutse , summan av kardemumman , jag har förvånat mig själv med denna frisyr & färg, det är så himla ovant , men jag ska bannemig lära mig gilla det , göra tuffa frisyrer & bli bekväm i det nya :) så himla stolt att jag vågade !! 

Blev ledig trots allt ändå idag , sen kör jag 10 dagar i rad , så nu ska jag svepa kaffet & sen gå ut i gymet & göra mitt första pass på över en vecka , ska bli skönt att chocka kroppen lite!

Hej hej 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: