Kasta vågen !!

Sant !! 

Man får ju ofta höra att man inte ska stirra sig blind på vågen , och att man istället ska mäta sig eller gå efter hur kläderna sitter. Och jag måste nog säga att jag håller med , trots att jag är en av alla som förut varit besatt av vågen , nu är ju fokus att hålla vikten & därmed väger jag mig mer sällan. Föratt inte stressa upp mig. 

På bilderna nedan så skiljer det ca 4 månader &  4kg , varken mer eller mindre , på första bilden har jag stl m på T-shirt & m på leggingsen , på bilden bredvid har jag stl 36 ( S ) på jeansen & stl XS på tröjan :/ och det skiljer lixom bara 4 kg , är det inte galet ?! Rätt träning is the shit ! 


Med andra ord så har jag äntligen börjat forma min kropp baserat på min vikt & längd , man kan förändra kroppen utan att gå ner mer i vikt & detta har ju varit mitt mål :D 
Rätt träning i rätt mängd & en någolunda bra kost ger resultat , det fattar till & med jag nu , man måste tillåta sig själv att falla mellan varven , som jag med mitt sockerbehov,  det som inte dödar härdar !!  därav att jag inte har en uns till ångest över att jag inte kan träna förrens nästa vecka , då kroppen behöver sin vila :) och sen kan jag ge gärnet därefter , i rätt & lagom mängd :)

Och ja , man måste tillåta sig själv att få bli lite stolt över sig själv ibland  , även om det tydligen inte är okej att göra det offentligt vissa gånger !!!!!! 

 vägen mot en tajtare kropp , 
nu köööör vi :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: