Utvilad

Igårkväll ville alla barnen gå & lägga sig tidigt , när klockan var 18.20 så var alla nattade , maken jobbade över & jag tog vara på min egentid , la mig i soffan under filten , med en kaffe , levande ljus , stängde av ljudet på mobilen & VIPS så sov jag , haha! 

Vaknade strax innan kl 21 av maken som undrade om jag ville se gåsmamman , eller om jag skulle bädda ner mig i sängen , kollade på gåsmamman ( sjukt bra ) sen gick jag & lade mig & somnade relativt snabbt! 

Var på uselt humör igår , vaknade på helt fel sida & kände att jag "högg" i tid & otid , alla har vi såna dagar , men jag avskyr att vara på dåligt humör & brukar ytters sällan ta med sånt till jobbet , men igår var en sån dag tyvärr! Så jag tror det var välbehövligt med lite spontan sömn för mig! 

Idag ska bli en bättre dag , är piggare än igår denna tid , haha & trots att en jobbhelg väntar så är det faktiskt fredag & en fullspäckad helg väntar med massa skoj :) 

Så , fånga dagen <3 

Pusshej 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: