Laddar

Står & laddar!
Ska vara på vårdcentralen kl 14.30 & höra vad läkaren säger om ansiktet! Måste erkänna att jag ser en liten förbättring utseendemässigt , men det är långt ifrån bra på långa vägar! Gör fortfarande svinont och kliar! Måste ta upp min hosta oxå , kanske få nån mirakelmedicin , så jag kanske kan sova på nätterna & börja äta lite smått utan att vara rädd att det ska komma på retur med en hostattack ! 

Tog mig faktiskt i kragen & lagade mat idag , kvällens middag alltså , som jag hoppas kunna äta lite från , håll tummarna! Wokade marinerade morötter , med en currygratäng med fläskfilé & parmesanost ! 


 Doftar helt fantastiskt , så en liten liten portion ska jag bannemig ha ikväll , oavsett om den kommer på retur eller ej !! Sådetså... 

Nu blir det En kopp Java innan jag far , uppdaterar sen!

Hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: