Ytligt!

Så sjukt jäkla tacksam över att det enbart är EN enda person som vet att jag har börjat blogga igen , då kommande inlägg faktiskt kommer att komma vara jäkligt ytligt & patetiskt , men jag MÅSTE få vädra !! 

Just dessa 3 nedanstående 
saker kommer jag 
alltså nu att gnälla om :
-
1 : mat
2 : smink
3 : hår

1 : MAT
Jag är så sjukt jävla hungrig!
Jag fantiserar om mat hela tiden , jag skojar inte , verkligen hela tiden , jag googlar fram bilder på god mat & LÄNGTAR tills min jävla hosta har gått över , så jag kan få laga mat till ett helt regemente & äta upp allt SJÄLV ! det kliar satan i halsen , så dom få gångerna jag har provat äta så har det irriterat satan & hostan har förstört allt , vet ni vad jag har ätit idag ? Vet ni ? Nej , klart ni inte kan veta , men jag ska berätta för er att jag har levt på kaffe & vatten ända till kl 17.30 idag , och då gjorde jag faktiskt iordning en varma koppen , ministrone, föratt försöka släcka min hunger , fick i mig lite mer än hälften , sen kom den , den jävla hostan.. Bajs! Så nu sitter jag här , hungrig & fantiserar åter igen , om dagen jag kan få äta en rejäl bit mat :( 

2 : SMINK
Ja , alla som känner mig vet ju hur mycket jag älskar att sminka mig, jag brinner för det! Jag kan sminka mig i tid & otid , jag tycker det är så himla roligt! Men nu , tack vare min äckliga allergiska reaktion jag fått i ansiktet , så har jag sen förra onsdagen inte kunnat sminka mig alls , så inte nog med att jag är äcklig i hela fejset , så är jag ful på köpet! Jag ser så himla gammal & trött ut utan smink :( så jag längtar så oerhört mycket tills allt lagt sig och jag kan få dra på lite mascara , lite eyeliner & kanske nån rolig ögonskugga. Patetiskt , jag vet , ytligt , jag vet , men jag är iallafall ärlig & det är en bra egenskap tycker jag! 

3 : HÅR
ja , denna historia hör ju ihop med ovanstående , den har med eksemen att göra! Jag har en hemsk utväxt , som stör mig så sjukt mycket , men iomed att jag är så känslig i huden just nu så törs jag inte bleka utväxten! Vill inte hålla på med kemikalier i nuläget .. Ifall att det förvärrar allt , så jag får fint gå med den hemska utväxten & jag är så jäjla tacksam över att det är kallt ute & att man Måste ha mössa på sig , så jag slipper visa upp den ;) 

Där fick ni kvällens gnäll ,
Jag är alltså vrålhungrig ,
 ful & missnöjd!   

Bitterfittan själv lixom ;) 

Nu ska jag ...
Trumvirvel ...
Vänta ...
Trumma lite till ..
...
... Dricka kaffe ... 

Anonym

Älskar dig min underbara fru

Svar: ❤️
FruPlahn

PUBLICERAT DEN 2016-01-18 KLOCKAN 06:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: