BackOnTop


Det gäller att vara envis ;)
Fick till ett sånt sjukt vackert pass imorse , imponerade till & med på mig själv, jag var kräkfärdig i omgångar , svetten sprutade & pulsen gick i 180 :D FAN VAD SKÖNT !! 

Tog en lång dusch efter , gjorde till och med ont att lyfta duschslangen , då har man lyckats :) sjukt nöjd.

Efter det blev det mellis , inte godis , inte glass , inte pizza , utan kvarg ;)

Efter det så har jag tvättat & tvättat , vikt tvätt , dammsugit & skurat alla golv , lagt kött på tining & ska snart smälla ordning en god sallad till det! Har även spolat av golv & möbler med högtryckstvätt på stora altanen , när det har torkat ska alla dynor & kuddar tillbax på plats ;)

Hejja mig 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: