Besiktning & pissträning


Goddagens!
Började morgonen pigg som en lärka ,  runt kl 6.30 imorse med 45min på crosstrainern i vardagsrummet innan tjejerna vaknade  , grabbarna åkte & besiktigade lagunan , dom hade tid kl 7 , & när dom kom hem så gick jag ut till gymet föratt köra en sväng , väl ute så tvärdog jag , orkade knappt lyfta stången , all energi var som bortblåst , varken lusten eller orken fanns :( blev skitbesviken på mig själv , galet ledsen , då passet verkligen inte gav mig ett skit , gav upp efter 50 min & gick in & tog en dusch istället !!

Efter duschen packa vi in hela familjen i lagunan & åkte in till Enköping , jag blev avsläppt vid meddo & solade en sväng medans familjen cirkulerade under tiden!

Sen åkte vi till rusta en sväng & sen puttrade vi mot byn , för ett besök på godisaffären , alla barnen ( & föräldrarna ) plockade varsina påsar & sen avslutade vi med mjukglass :) 


Väl hemma igen så la jag mig i soffan med Min påse & åt så jag blev kräkfärdig , föratt jag var så besviken efter träningen ... Mår fortfarande illa , men ska fan göra ett nytt försök ikväll , ge mer & sen känna mig nöjd! 



Madde & Jimmy åkte nyss , dom kom hit på några liter kaffe & skitsnack , välbehövligt , rensade tankar & funderingar <3 finaste finaste <3

Ska snart Kirra lite middag , så vi är mätta & belåtna innan vi åker , idag ska vi få träffa Robban & Linnéas efterlängtade lilla son :D ska bli så kul , barnen är jättepirriga & Saga längtar efter att få visa Linnéa sin nya frisyr :) 

Världens vackraste tjej!
Fortfarande helt i chock att hon klippte av sig hela håret :D men så fin hon blev <3 enligt henne så var det världens bästa överraskning , jag kan ibland ;)
Min fina bebis!!! 
Och sin tofs vill hon skänka , nånstans där dom gör peruker till cancersjuka barn , himla fin tanke , ska ringa på måndag & göra upp med dom! 


Hinka i sista kaffet , sen Kirra mat!


Hej hej
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: