✌🏻️


Så sjukt jäkla taggad , 
Bara LÄNGTAR tills mitt paket kommer på posten så jag kan anta min nya utmaning , satan så kul det ska bli 💪🏻
Hejja mig!!! 

Tisdagen har gått så himla fort , dagens bästa var ju en patient som rullade ner till kiosken , & kommer upp med 20 st glassar till oss i personalen , bara föratt han tyckte vi var värda det , så jäkla gulligt , så av ren artighet så åt jag självklart min glass trots att jag borde ha avstått , men den satt som en smäck kan jag lova ;) 

Efter en fin dag på jobbet så möts jag av underbart väder ute , galet skönt! Med Humöret på topp, så hämtade jag mina ägodelar , mina fina älsklingar <3 

Körde utelek när vi kommit hem , var nästan lika lat med maten idag som igår , idag slängde jag in fryspizza i ugnen , jag vet att det är big no no med halvfabrikat , men faktiskt så  väger kvalitetstid mer än val av middag , & med vår stressiga vardag  så fick det bli så idag med !!  

Efter middagen så var det dags för fotbollsträning för lilleman , pappan & barnen tog bilen ner , medans jag tog en jätteskön promenad ner , underbart väder <3

Grabbarna var asgrymma på planen i vanlig ordning 🙌🏻 vad annars lixom.

Väl hemma igen så nattade vi kidsen & pappan for iväg & jobbade vidare , själv hoppade jag på crosstrainern , framför tvn! 

Sen har jag inte gjort många knop .. Duschat , druckit kaffe , ätit kvällsmålet, småglott på tv & bara slappat .. 


Och idag åkte denna skönhet bil utan blöja för första gången , så himla duktig , ingen olycka :) olyckan kom på studsmattan 2 timmar senare , trots fler toaförsök ;) & jag räknar med många många fler olyckor , men det hör ju till , kan inte tvinga henne att ha blöja hemma om hon inte vill lixom :) 

Surfa runt lite & sen sussa <3 
Anonym

Du är så grymt duktig. 😘 Å våran lilla tjej börjar bli stor nu. 😍😘❤️

Svar: ❤️
FruPlahn

PUBLICERAT DEN 2016-06-14 KLOCKAN 23:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: