Fin fina måndag !!


Ligger nerbäddad i sängen , nyduschad & renbäddad säng 
= vardagslyx! 


En fin måndag lider mot sitt slut , det var så fantastiskt vackert ute imorse , en riktigt härlig sommarmorgon , strålande sol , lagom varmt & fågelkvitter , en sån fin start på dagen kan bara betyda att resterande av dagen blir lika fin <3 och det blev den , arbetsdagen gick snabbt , hämtade hem glada barn , körde latmans middag , vilket innebar att jah fick lite extra tid med mina fina ungar :) fick bli panpizza , gott & snabbt ;) 

När pappan kom hem så puttrade jag iväg till min vapendragare för en promenix , sjukt skön runda & uppehåll , lovley! Avslutade med kaffe & glass & sen for jag hemåt! 

Väl hemma igen så stod pappan & monterade ihop vår nya grill som han köpt , jättefin var en :) 

Efter en dusch så åt jag mitt kvällsmål & sen kryp vi isäng :) 

8 arbetspass kvar , sen tar vi SEMESTER & SOMMARLOV :) 

Godnatt 😘



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: