Maxat



Underbara , härliga fredag <3
Var på jobbet tidigt imorse , då jag inte hade några barn hemma , planeringsdag & bästa farmor ställde upp och tog barnen. Guld.. Dom stora fick åka till 4.h gården med sina fastrar & kusiner , medans minstingen fick åka med farmor & g-mormor , då g-mormor hade läkarbesök , vilket innebar att jag fick finbesök på jobbet idag , lagom till min lunchrast 

Det gjorde hela min dag :D bästa , finaste Svea , som charmade varenda läkare , sjuksköterskor & undersköterskor i fikarummet , med sitt babbel & när hon berättade för alla att hon åkte bil med farmor och det var läskigt , skrattade vi alla , haha haha :D gullet mitt <3 

Efter jobbet så drog jag till gymet & redan imorse gjorde jag upp en plan , sjukt taggad ,  jag la i en extra växel & maxade mig själv lite , sjukt kul & jag chockade mig själv med att jogga i 20 min , det gick inte fort , men jag gjorde det :) köttade armar sen så det fortfarande svider skönt & rumpan ska vi inte snacka om ;) 

Galet nöjd med passet , tog en dusch & sen åkte jag till Gränby , tanken var att jag skulle sola , men jag glömde bort det , hahaha , timmarna bara sprang förbi , skuttade runt i affärer , handlade lite , träffade på massa folk jag fastnade med i omgångar osv .. Haha! Sen fastnade jag 1 timme inne på kvantum .. Sjukt hungrig , barnen hade redan ätit & jag skulle hitta på någon god middag till mig & maken .. Lättare sagt än gjort .. En timme tog det som sagt ... Till sist hittade jag nått jag var sugen på , detta fick det bli : 

Hur gott som helst , men besviken på ostarna , trodde dom skulle vara starkare :( men vi är proppmätta & det är väl huvudsaken !! Köpte ost & kex oxå , återstår att se om vi orkar äta det ikväll , vi ska upp sjukt tidigt imorgon .. 

Sen så har jag trollat bort mitt platinablonda hår , har varit sugen på lite förändring ett tag nu , så efter en diskution  med frissan cicci & ett besök på en frisörsalong på Gränby där jag shoppade lite , så är nu det kritvita borta ;) får se hur lång tid det tar innan jag ångrar mig , just nu duger det ... 


 Nu behöver jag kaffe .. 

ÄLSKADE FREDAG 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: