Misslyckande


Igår var verkligen ett stort misslyckande för mig , jag gjorde aldrig ett andra försök i gymet , pga att jag låg kräkfärdig med ont i magen , då jag tröståt som aldrig förr, djupt besviken på mig själv , hade mått så himla mycket bättre av att träna , men jag valde att äta massa skit & sen må dåligt , vad fan hände lixom ?! 

Men nånstans inom mig så tror jag att jag behövde detta misslyckande , föratt kunna klättra upp & sätta mig på sadeln igen , det går upp & det går ner , och gårdagen kanske var en prövning , föratt se om jag skulle he upp helt .. Vilket jag INTE gör , kommer aldrig ge upp , kommer fortsätta kämpa för mig själv , kommer ge allt & lite till föratt glömma gårdagen & satsa stenhårt ! 

Ska väcka maken nu , så han får ta över barnen , så jag får gå ut & göra en timme i gymmet , en timme som jag blir nöjd  över , en timme att svettas & lyfta , ska fasiken visa mig själv att jag är bättre än gårdagen ! Klart man ska unna sig gottardagar , men gårdagen var fan äcklig , mjukglass till frukost , halva godispåsen till lunch , pizza till middag , ost & kex när barnen lagt sig & skrapa rent i godispåsen efter det , sjukt osunt beteende , precis sånt som jag höll på med för ett år sen , & då gjorde jag så för jämnan , detta tillhör inte min vardag längre , ett misslyckat träningspass ska inte bidra till att man äter sig kräkfärdig flera gånger samma dag , nått stämmer inte & detta skrämde mig när jag gick & la mig igår , för jag vill ALDRIG tillbax till mitt förra jag igen. 

Nya friska tag idag , jag är bättre än gårdagen! Nu jäklar!! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: