Ny månad , nya möjligheter


Helt sanslöst , vad tiden går fort!
Redan inne i juni månad , månaden då min lilla bebis fyller hela 7 år , månaden som vi hoppas ska fyllas med sol , glädje & skratt! Sena sommarkvällar & bara 22 dagar kvar till semestern ! 4 hela veckor med mina fina barn , ska bli så himla mysigt & vi ska ta vara på varenda dag tillsammans! 

Haft en kanondag på jobbet , alla finisar jobbade , mycket skratt och humören på topp! 


Fick med mig ett extra barn hem från fritids idag oxå , så barnen hade vattenkrig & lekte massor när vi kom hem , fick bli falukorv m makaroner till middag & när jag svalt maten så var det dags att fara mot Uppsala , med ett härligt gäng brudar & inhandla studentpresent till timpa , som firas på fredag! Mycket trevlig & timmarna fick fort , och vi är nog alla nöjda med vårt köp! 

Väl hemma igen så la jag mig på soffa. Ute på Altanen , slogs med myggen , njöt av mitt kaffe & av värmen , lika bra att passa på , snart kommer väl kylan igen ;) efter ett tag förflyttade jag min röv in i badrummet & tog en dusch! 

Nu ligger jag nerbäddad i sängen brevid maken , småglor på tv & känner att ögonlocken börjar bli tunga!

Imorgon är det jobb som vanligt & på kvällen vankas grillfest med hela klass 2b , ska bli mysigt :D 

Nattinatt 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: